[:es]El pasado 17 de junio a las 00h25 nació en el comedor de su casa, en la piscina de partos, un precioso bebé llamado Dídac.

Sus hermanas mayores dormían en casa de la tía. Ellas nacieron en hospital y los padres guardan un mal recuerdo sobre todo del nacimiento de la segunda hija, ya que un parto fácil y fluido se bloqueó y se tardó más de lo normal a causa del ambiente adverso que encontró en el hospital: Falta de apoyo y empatía, luces intensas, frío, palabras y miradas de desconfianza.

Para este parto ella no se la quería jugar y eligió el parto en casa para garantizar el mejor ambiente. Y así fue esta vez como ella quería: el parto ideal, una hora y media de trabajo de parto activo, un ambiente cálido, de respeto y amor, con su marido al lado sosteniéndola.

La anécdota: A los dos o tres minutos de nacer el bebé y sus padres mirándolo embelesados, de repente ¡huele a pelo quemado! A uno de los gatos se le quema la cola con una vela. Al apartarlo de la vela, ésta se vuelca y se llena el suelo de cera roja. Todo queda en un susto controlado en pocos segundos.

¡Felicidades familia! Ha sido precioso acompañaros 😍😊

¡Bienvenido al mundo Dídac!

Naixement a casa amb Néixer a Casa, Barcelona


Si quieres conocer más historias de partos en casa como esta, te invito a leerlas haciendo clic aquí.

[:ca]El passat 17 de juny a les 00h25 va néixer al menjador de la seva casa, a la piscina de parts, un preciós bebè anomenat Dídac.

Les seves germanes grans dormien a casa de la seva tieta. Elles van néixer a l’hospital i els pares en guarden un mal record, sobretot del naixement de la segona filla, ja que un part fàcil i fluid es va bloquejar i es va trigar més del normal a causa de l’ambient advers que va trobar a l’hospital: falta de suport i empatia, llums intenses, fred, paraules i mirades de desconfiança.

Per a aquest part ella no se la volia jugar i va triar el part a casa per a garantir el millor ambient. I així va ser, aquesta vegada com ella volia: el part ideal, una hora i mitja de treball de part actiu, un ambient càlid, de respecte i amor, amb el seu marit al costat sostenint-la.

L’anècdota: als dos o tres minuts de néixer el bebè i els seus pares mirant-lo embaladits, de sobte fa olor de pèl cremat! A un dels gats se li crema la cua amb una espelma. En apartar el gat de l’espelma, aquesta es bolca i s’omple el terra de cera vermella. Tot queda en un esglai controlat en pocs segons.

Felicitats família! Ha estat preciós acompanyar-vos 😍😊

Benvingut al món Dídac!

Naixement a casa amb Néixer a Casa, Barcelona


Si vols conèixer més històries de parts a casa com aquesta, et convido a llegir-les fent clic aquí.[:]

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.